snygg kropp ? :)

godmorgon alla bloggläsare.

Linda, Frida och jennifer är bortresta, Så det är bara jag felicia som är hemma :)
Vi skulle ju lägga ut bilder igår på dagen outfit, men det blev tyvärr inte så. ( ledsen för det )


Nu är ju det sommar snart, och man vill ju såklart se snygg ut på stranden, Iaf jag ! Väldigt viktigt för min del.

Så här kommer ett tips. (:

1. Om du kanske ligger på stranden och solar dig. Så blir det ju oftast att man bara ligger där och vräker i sig kakor och massa onyttigheter! ( iaf jag hihi ) , men ist för att bara ligga o slappa så kan du göra en lätt sak. Höj ditt ena ben ca 10 cm över badlakanet. Höj och sänk det ca 20 gånger på varje ben ( det ska kännas i rummmpsen när du gör det) , Om du orkar mer kan du höja och sänka med ca 30 gånger ( bestämm själv ). Efter att du har gjort detta några gånger på stranden så kommer din mage och dina ben se suuuuuuper snygga ut, samt rumpan ! :D

2. Oftast på sommrarna och på vintrarna blir jag väldigt torr på armbågarna, verkligen sjukt jobbigt !
men jag har börjat med att gnida in citron på armarna på morgon och kväll, Efter ett tag får man jätte lena armbågar, och man slipper riva folk så fort man råkar stöta till dom ! Ett grymt bra tips tycker jag ! :D


3. På sommrarna blir ju håret slitet, speciellt efter några dagar vid havet, Eftersom salt sliter mycket mera på håret än vad vanligt insjö vatten gör är det viktigt att du gör och ger rätt saker till ditt hår. Eftersom jag oftast är vid havet så blir mitt hår slitet och torrt. Men förra året började jag med att smörja in mitt hår morgon och kväll med mandel olja, Jag fick tillbaka mitt vanliga friska hår utan några problem ! ( detta låter som en reklam men det är faktiskt sant ) .

Hoppas ni tar väl nytta av domma tipsen, För om man vill va fin, får man lida pin :), Kanske inte så mycket lidande! men aja :)

xoxo  

Felicia 



( linda,Jennifer,Frida )
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha,

insperation från special-k paketet ellerrr ? :D

fast, jag kan hålla med om att det är bra tips!

på både fling-, och mjölkpaket !

hahaha!

puss!

2009-06-06 @ 19:33:34
URL: http://johannabrnell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0